48IDA Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Er det noen av dere som veit om et sett 5-bolts felger til salgs eller? Leiter og leiter, men finner jeg no? Nei.. Alle tips taes imot :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Hadde ikke Jon Einar et sett med 5-bolt SS da? Syns jeg så noe om det for noen dager siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Du har helt rett...men jeg synes kanskje de ble litt i dyreste laget. Dessuten så er det kanskje ikke disse felgene som gjør seg best på 65`n. Vil helst ha 5-spoke, polert eller rå..men da må jeg vel kjøpe nytt, og det er vel godt mulig jeg gjør det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Hva med polerte eller grå 5-spoke, og selvfølgelig med klare ruter...da kan det vel begynne å ligne en bruksbil..eller? JHU modde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 ...etter den wheelien.... tror ikke det.... lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Men de hjula på bilde der ligger hos Nils Henrik "HAI" Huset... han burde kunne selge de for fem tusen... men hvor kult er det... Er du tøff Masen så kjøper du noe kult på Ebay... legg på 2500-3000 på prisen så har du frakt og toll... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by JHU Men de hjula på bilde der ligger hos Nils Henrik "HAI" Huset... han burde kunne selge de for fem tusen... men hvor kult er det... Er du tøff Masen så kjøper du noe kult på Ebay... legg på 2500-3000 på prisen så har du frakt og toll... Sorry med wheelien da, men den var bare så funny..hehe. Vet at Nils har dem, men har ikke fått noe svar på 5000,- budet ennå. Og ebay tråles hver dag, men jeg får neppe med meg alt, så hvis noen ser noe tøft så er det bare å slenge over en mail. Ikke veit jeg helt hva det skal bli heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Har kanskje noen felger til salgs... 16", husker ikke diameter på hullet i mitten osv... men det kan jeg finne ut. bilde av dem kommer. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Ye angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Er det Øystein som banner?? LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg