Tuning God Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Hehe... Ble tauet i går pga jeg ikke hadde speil på bilen. Purken har nå IGJEN funnet ut at de skal sende ungdommer på kontroll på biltilsynet. Jeg fikk to feil. Speil (lå baki bilen for de skulle til lakking) Lydsignal (ratt fra en vingebil) Forklarte dette til biltilsynet, men måtte likevel komme ned på etterkontroll. Måtte jo skrive noe mangler på meg siden de ikke kunne ta noe annet... ellers var bilen strøken ;) Kjekt å vite egentlig... Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Larsen Kjekt å vite egentlig... Ja, kjekt for oss å vite :rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Tåpelig spør du meg.. men har vingebilen også tuten på blinkeren slik som 2.0is? mente nemlig alle cosworth-ratt har tut i midten av rattet...cirka eneste forskjellen på IS-ratt og cosworth-ratt det der....is-ratt = ingen tut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 tror det er cosworth ratt værtfall... har ikke sett det i noen andre biler. Så to vingebiler på nettet som hadde det rattet, så regnet med det var originalt. Men det var værtfall ikke fløyteknapp i midten, sånn som 87+ har . Eldre modeller har jo fløyte på blinklys hendelen. Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Dr_S Ja, kjekt for oss å vite :rolleyes: Åj så hyggelige vi var:rolleyes: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie-nisse Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 vingebilen har hornet i midten av rattet og det er og skinnratt mens is rattet er plastikk! Siter 92 Ford Sierra Cosworth 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WingDude Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Dr_S Ja, kjekt for oss å vite :rolleyes: Smart komentar fra en Moderator :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 satte på gamlerattet, viste den og byttet igjen ... ;) rattet mitt er ganske tjukt... ikke plastikk værtfall.. veldig godt å kjøre med. Noen som vet hvor detta stammer fra ? (Tjukt, mykt ratt... er vel muliggens skinnratt (værtfall ikke plastikk), ikke tut i midten ??) Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Hmm... Tut er da 1'er feil er det ikke? Da skal de jo ikke ha noe å si. Det fikk jeg beskjed om når jeg hadde bobla på eu ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Curb Når det gjelder tuta kan du gjøre det samme som jeg gjorde når jeg ble sendt til biltilsynet. Jeg koblet til tuta med en trykkbryter som jeg la under rattkonsollen. når jeg kjørte inn på biltilsynet for ny sjekk sørget jeg for å tute et par ganger,og de sjekket da ikke om tuta var på rattet...for den hadde de jo hørt at funka... he he :D såvidt jeg vet er det ikke påbudt at hornet sitter på rattet! Originally posted by Larsen rattet mitt er ganske tjukt... ikke plastikk værtfall.. veldig godt å kjøre med. Noen som vet hvor detta stammer fra ? (Tjukt, mykt ratt... er vel muliggens skinnratt (værtfall ikke plastikk), ikke tut i midten ??) ...det er vel ikke treeiket også vel? Hørest veldig ut som IS-ratt ;) Ganske lite (12"), tjukkere enn vanlig CL-ratt osv.. passe mykt.. har ikke tut i midten selvom det kan se slik ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by mfafa ...det er vel ikke treeiket også vel? Hørest veldig ut som IS-ratt ;) Ganske lite (12"), tjukkere enn vanlig CL-ratt osv.. passe mykt.. har ikke tut i midten selvom det kan se slik ut. ja ... 12" var nå å ta litt i .. er vel heller 13" værtfall.. men er mindre og mye tjukkere enn ett vanlig CL ratt.... Men jeg kjøpte en IS til delebil nå nettopp, der var ikke sånt ratt... Så må være fra gamletypen IS værtfall... Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg