Hazert Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 En kamerat av meg har en Golf gti 8v.. Men sliter med å få starte den.. Av og til kommer den litt men stopper med en gang. Har skiftet tennplugger, og vet det er gnist.. Hva kan det være? Noen forslag? Kan det være bensinpompa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Har dere sjekka om det kommer bensin ut av dysene? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 ja, vi skudde opp framme og blas luft ifra bensintanken. Det kom bensin da.. Men det kommer ikke bensin når man prøver å starte bilen ut av den. Kun når vi blas luft i tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 ikke at jeg har så mye peiling men får vel komme med noe jeg også..kondens? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Jeg hadde omtrent samme problemet med min, plutselig datt turtelleren på null, og alt stoppet, og så kom den plutslig Viste seg at det hadde kommet en oljefilm på rotoren som gjorde at den ikke tente skikklig. Årsaken min var at stammen til fordeleren var fra en 1,6 og det kom litt olje opp derifra. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg