Ottesen Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 hey hey.... Kan noen fortelle meg hvor jeg stiller på hvor mye bensin gasser'n skal få ?....det er en edelbrock 600.... Jeg har stilt på de to skruene under "edelbrock" emblemet, og jeg kan ikke finne noen flere skruer å skru på :rolleyes: ....kan noen hjelpe meg ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Hei. Under lokkene som er festet med en skrue på toppen av forgasseren, er det utskiftbare dysenåler. Jeg kjøpte et sett for justering fra SummitRacing til mine 625cfm forgassere. Mvh Vidar. Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by 33Ford Hei. Under lokkene som er festet med en skrue på toppen av forgasseren, er det utskiftbare dysenåler. Jeg kjøpte et sett for justering fra SummitRacing til mine 625cfm forgassere. Mvh Vidar. Hei. Nå er ikke jeg helt meg her....hva har dette med justeringen av hvor mye bensin gasseren skal ha ? Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Hei. Hvis jeg husker riktig, kompenserer disse "nålene" bensinmengden sammen med hoveddysene. De kommer i forskjellig utførelse i justeringssettet. Jeg kan se litt i bruksanvisningen, men er opptatt med Dragracing for tiden, så det tar litt tid. Mvh Vidar. Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Er nok riktig det 33Ford sier, det ligger Owner's manual til Performer forgasserene på http://www.edelbrock.com hvis du ikke allerede har den. Er åsså en artikkel her som går ut på det samma http://www.carcraft.com/techarticles/1071/index.html Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Mange takk.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg