gotthard Skrevet Mars 30, 2024 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2024 Har en Golf 5 som jeg har byttet kanaler og tatt litt lakkrust på så tenker lakkere sidene og bakluka på den, ser det selges lakkpakker rundt om som da skal inneholde alt hva jeg trenger men siden jeg er helt fersk på dette med lakkering lurer jeg på om det er en fallgruve med disse pakkene, og hvor mye lakk trengs for å ta sidene og bakluke på en vanlig golf? Er eksempelvis en slik pakke ok? https://www.jltrading.no/product/65543809/lakkpakke-1l-akrylbase-med-klarlakk Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 30, 2024 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2024 Siden du bare skal lakkere deler av bilen, så er det viktig at lakk matcher eksisterende farge. Det er ikke sikkert det er tilstrekkelig å bare bestille etter fargekode. Om mulig kan du te med en del fra bilen (f.ex. tanklokk eller speildeksel) til butikk som kan blande farge for deg. Da kan du kanskje også få andre gode råd. gotthard reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg