Rav42003 Skrevet November 21, 2023 Rapporter Share Skrevet November 21, 2023 Hei. Har en Rav 4 2003, som har problemer med fjusk på grunn av dårlige SCV ventila. Har nå prøvd å bestille 2 forskjellige sett med nye denso ventila til rett årstall. Får deretter problem med dei nye, og bilen starta ikkje. Setter deretter inn igjen dei gamle og bilen starta igjen, men med samme fjuskinga. Lurte på om noen har vært utfor samme problemet, eller kan veilede meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 21, 2023 Rapporter Share Skrevet November 21, 2023 8 timer siden, Rav42003 skrev: Hei. Har en Rav 4 2003, som har problemer med fjusk på grunn av dårlige SCV ventila. Har nå prøvd å bestille 2 forskjellige sett med nye denso ventila til rett årstall. Får deretter problem med dei nye, og bilen starta ikkje. Setter deretter inn igjen dei gamle og bilen starta igjen, men med samme fjuskinga. Lurte på om noen har vært utfor samme problemet, eller kan veilede meg. 2003 begynner å bli ganske gammel så antar at kilometerstand er ganske høy? Første jeg ville ha fått sjekket er tilstanden på dysene. Om disse nærmer seg utslitt, så vil du få problemer med fusk og den blir veldig tungstartet. Returlekkasjetest som må utføres på dysene. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet Februar 2, 2024 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2024 Denne mener jeg må læres inn med diagnose Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg