Skjefstad Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Har et problem her... Følger denne tutorialen: http://www.digimods.co.uk/tutorials/carbonbonnet.htm Når eg kjem til der eg skal sette navn på mønsteret, når eg trykker på "define pattern" skjer det ingenting. Kva kan dette komme av? Det går ann å trykke, men så skjer det ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil_narkoman Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 har du gått inn på fill da. så kan du velge pattern der. Så tar du det du har laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Såvidt jeg mener skal det ikke skje noe da heller, men du finner igjen mønsteret når du går inn og skal velge det etterpå uansett. Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Aero Såvidt jeg mener skal det ikke skje noe da heller, men du finner igjen mønsteret når du går inn og skal velge det etterpå uansett. Mener jeg og :rolleyes: Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg