48IDA Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Færsking her... Går 99.9% sikkert til innkjøp av en ener - 1980mod denne uken. 1 eiers bil som har gått under 200` Bilen er dønn original og veldig pen, men har desverre liten motor. Spm: Hvilke motorer passer rett inn? Og er det mye jobb/kostnader å få det godkjent? Og: Hvor får man tak i senkesett, eller var det et dumt spm (finnes det å få overalt?). Hvor mange mm bør jeg gå for når jeg kjøper et senkesett? Dempere? Hvilke felger og hvor bør man lete? Vil ikke ha noe supermoderne greier - her skal det kjøres Oldschool ja! Og hvilken dekkdim er optimal? Skal legge ut bilder når bilen er innkjøpt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hvilke motorer som passer inn kjem an på kva du meiner med det. Einaste eg kan seie er at org motorn passer.... Omtrent alle vag 4 cyl passer i festene og på kassa, så kjem evt sprut, kjøling og eksos i tillegg Senkesett får du overalt, skift dempere og. Oldschool går du for justerbart og klemmer den i asfalten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Ok, thanks! Ang. motor så hadde jeg tenkt en GTI..vet jo ikke om org. kassa holder. Men det får jeg kanskje sjekke nærmere når den tid kommer. I første omgang er det stuket som skal fikses. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hva bør være passende senking? Noen som har noe å anbefale så hadde jeg blitt glad :D Gjerne kombinasjon fjærer/dempere/felger/dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 100mm eller mer i senk er passe :) og 13 eller 14" felger :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Skal du bytte til gti motor tar du gti kassa og. Ikkje vits i å trimme 8v gti videre, sett heller i 16v da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg