Xpqter Skrevet Oktober 15, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2023 Hei Jeg har i det siste fått en rar lyd fra girkasse når jeg skal ta av i 1. Gir. Den driver også å lugger ved girskift i lav fart (1-4. Gir), har spurt litt rundt, men ingen som kan si noe ka det kan være. Lokale vw verksted sa de måtte ha en spesialist til å se på den, men ikke hørt tilbake fra de siden. Har prøvd å lese feilkoder uten at det kommer noe. Legger ved lyd når jeg står i en liten skråning og slipper brems og bilde av statistikk, vet ikke om det hjelper noe. Til nå har jeg mistenkt mechatronic uten å ha noe å peke på. Noen tips? Tiguan 2012, 140hk, dsg7 (dq500?) Tale 004.m4a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 15, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2023 Første som slår meg at at clutchene begynner å bli slitt. Jeg har ikke så greie på disse kassene. Søk på youtube så ligger det masse info der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg