eGtTurbo Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 En kompis av meg som for tiden er uten internett skal selge sin turbo. Det er en T3 som har stått på en Saab 900. Har bare gått noen få hundre mil. Hvis jeg husker rett ladet den godt over 1,5 bar i Saab`n lett. Er nok god for mye mer. Kompisen som selger pratet om at det var en Garret Gruppe A turbo som kostet 15-16k ny i Sverige ! Noen interesert? Garantert stor nok turbo for enhver! :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 -Cirka pris? -A/R på eksoshus? -Diameter på impellerhjulene? -Anti-surge-innløp på kompressorhus? -Nesten ny, eller bare nyoverhalt? -Intern wastegate? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 jeg luer på det samme??? Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Pris er 5000,- , men er åpen for bud. Mer info kommer, må bare lese av skrift på turbo. GK turboteknikk sitter inne med info om disse. Turboen er ikke helt ny, men nyoverhalet. Jævla pen.. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Kondolerer med GT'en, kjipe greier :( Blir den retta, eller er det bare å klemme den? Btw, hvem selger den turbo'n? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 takktakk.. vet ikke ennå.. skal i møte på onsdag så får høre mer da.. sykt at alle på mo vet om d der.. hehe.. Btw Sa feil over, DET ER MED WASTEGATE ! Bilder av turboen: Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng -A/R på eksoshus? -Diameter på impellerhjulene? -Eventuelle trim-tall? -Vannkjølt? EDIT: Hva med flowmap av kompressoren? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 det ER en gruppe A turbo, og om du har en drøss av akkurat den sorten "jeg" selger så er det svært imponerende. Ikke mange som har en drøss med svære T3 turboer liggende. OM du skulle ha rett om at ny pris er 7-8k så er denne verdt mer enn 1500,- siden den bare er så vidt kjørt etter overhaling. Men uansett, Dählbeck gikk god for denne og mente det var en rå turbo. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Zettie Helt utrolig eGtTurbo.. Du klarte finne alle idiotene og få dem alle til å poste i èn og samme tråd.. helpme Ja, det er helt utrolig. På telefon med GIK turboteknikk i Norge så fikk jeg vite at "Grp A" Saab turboen er en Garrett T3 med trim 60 kompressor. I fra http://www.gikturbo.se/prislistor/kona2-01.pdf så finner man C1070 Garrett T3 Saab "Grp A" = 9900 SEK inkl mva. Flow map til Trim 60 kompressoren: Utrolig hva en idiot klarer... Byr 2500kr inkl frakt. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by mk1classic Ja, det er helt utrolig. På telefon med GIK turboteknikk i Norge så fikk jeg vite at "Grp A" Saab turboen er en Garrett T3 med trim 60 kompressor. Utrolig hva en idiot klarer... No offense mate, burde kanskje ikke tatt deg med der, men det jeg tenkte på var vel kanskje disse "500 dollar i USA"ene du kom med.. Ikke alle som importerer slikt selv vettu... Skal alt gjøres lovlig (mva, frakt etc) blir det fort litt dyrere.. Blir jo omtrent som å si at "eyy, ikke kjøp mk1classic sin Porsche 911 til 1.3 mill i norge siden du kan kjøpe samme bil i usa til 50000 dollars" uten å faktisk nevne engangsavgiften etc.. Det jeg reagerte på var vel mer de andre kommentarene som ble slengt her og egentlig ikke så mye din, så jeg gjorde vel kanskje en feil og beklager herved det, mk1classic. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Sendte en pm til Asim og ba han rydde opp litt i denne tråden, forstår godt frustrasjonen din :( Håpløst altså :/ Edit: feil. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Zettie Sendte en pm til Asim og ba han rydde opp litt i denne tråden, forstår godt frustrasjonen din :( Håpløst altså :/ Edit: feil. Da har jeg ryddet opp her. Hold dere til topic!!! La folk selge.... hvis du har noe å si som ikke er DIREKTE relatert til annonsen så ta det på pm eller les en bok eller no..... :D Back to topic! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morti Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 er denne solgt eller`? Siter Saab 900 t16 biopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 er jo 2 år siden, så sjansene er små... :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morti Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 må jo være optimist :thumb Siter Saab 900 t16 biopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg