Gå til innhold

16 " Kosei D-Racer felger til salgs m /dekk

Ranger emnet


VR6power

Anbefalte innlegg

Har 4 stk 1 sesong gamle Kosei D-Racer 16 " felger m/dekk

til salgs..felgene er 7 1/2 " med 215/40/16

 

 

NB passer IKKJE til Golf3 med boltmønster 5x100mm

men passer Golf2 4x100mm

 

brukt en sesong og er veeeeldig fine, er en skrape i ytterkant av høyre felgen som e bruka fremme..ikkje masse.

dekka er som nye bak, og fremme er de HELT nye og UBRUKTE, skiftet pga.en punktering og vil dermed ha LIKE dekk fremme :)

 

pris mellom 2-2500 pr.felg med dekk..

 

nypris når e kjøpte var felgene 2675,- uten dekk..

dekkene ligger på ca.1000 kr. stk i løsvekt :)

 

ta kontakt på mail jarnar@spray.no for tilbakemeldinger..

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er desse felgane som e på BMW en her som han gut har lagt inn....

 

kan sende de bilde av dem på golfen min og..:)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har Golf 2.

 

Men det som er problemet mitt er at jeg har valsa hjulbuene kraftig og satt på G60 breddere så jeg har fått den bl.a. tre cm breiere på hver side bak.

 

7,5" blir "veldig" smalt, men vet du ikke innpresset?

 

Send meg bilder på speedwell@adsl.no

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedwell - Du må seriøst prøve å få på 10 x 17 " :) har sinsykt lyst til å prøve det på min er overbevist om at det skal gå .. og hvis du har moddet skjermene dine så mye så går det vel ....

 

 

Men 10 x 17" med 4 x 100 boltsirkel og et på ca 10 blir vel felger som ikke finnes mange av ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Speedwell - Du må seriøst prøve å få på 10 x 17 " :) har sinsykt lyst til å prøve det på min er overbevist om at det skal gå .. og hvis du har moddet skjermene dine så mye så går det vel ....

 

 

Men 10 x 17" med 4 x 100 boltsirkel og et på ca 10 blir vel felger som ikke finnes mange av ...

 

speedwell ordner en slik stålfelg på jobben sin, hehe..litt sveising og hamring så er han i mål =)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår