tenic Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Heisann tenkte eg skulle ha meg noen nye baklykter til min golf... Men veit ikke helt ka eg skal ha.. Har kvite blinkere.. Men har dere noen av dere bilder og tips hva som kan passe til den røde golfen min ? Fete lykter ? ======================================== Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 det er kanonkult... Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by VR6power det er kanonkult... jau har tenkt på det... Rød sota bak lykter du mener ja ? Men har lyst å se om det er noe annet som passer som er dødsrått.. kom med flere tips folk :) Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Tok noe kjapt her... ble ikke så bra, orka ikke å legge så mye i det :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hadde lite å gjøre så jeg tenkte jeg kunne hjelpe deg litt..to versjoner av lyktene fra meg.. PS: brukte bare 2 min så de er ikke så veldig bra.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 bra dette.. tar i mot flere :) Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Modda kjerra litt... Ny potte, Vekk med emblem og merke bak.. Nye lykter, litt av g60 hjulbua på siden ? Såg det ikke bra ut da ?? Så mangler eg bare ei søt lita vinge på toppen Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Kvitt deg med tysker-hjelmen!! Styggeste jeg ser.. :) Ellers kan det bli bra bil med litt deler og modifikasjoner. Har selv en rød 90 modell. Bilder kommer snart..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Goliath Kvitt deg med tysker-hjelmen!! Styggeste jeg ser.. :) Ellers kan det bli bra bil med litt deler og modifikasjoner. Har selv en rød 90 modell. Bilder kommer snart..... tysker hjelm ? den den sol greia på taket ? Den fjernet eg i helgen :) Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 gå for raud/chrome baklykter til 899,- på http://www.autospar.no. de skal jeg ha på om det blir svart golf2 16v imorga:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyreX Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 sett på helt hvite baklykter... har det selv på min røde golf 2... har hvite blinkers rundt hele... blir sprekt... :) Siter golf 2 er BEST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 ha org. lyktene, lakk blinklyspartiet rødt. Slik at hele lykta blir rød utenom ryggelyset, der er det hvitt... er fett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by SyreX sett på helt hvite baklykter... har det selv på min røde golf 2... har hvite blinkers rundt hele... blir sprekt... :) har tenkt på det.. legg ut bilde av golfen din da.. så du ser dei kvite lyktene bak Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg