Gå til innhold

Powerzone (positivt)

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

Originally posted by borabora

Fint det er noen som har positive opplevelser med de.... :rolleyes:

 

Vet de har vært sinnsykt treige og rotete FØR. opplevd det selv. bannet en del ganger sist sommer når jeg handlet senke sett, seidl kit, karbon look frontlys+++ til en golf mk4. men det virker som en eller annen gang mellom da og nå så gikk det opp for noen at det ikke går å drive butikk slik -- for alle jeg har pratet med som har bestilt derifra nå mot sommeren har fått alt når det er lovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

 

Vet de har vært sinnsykt treige og rotete FØR. opplevd det selv. bannet en del ganger sist sommer når jeg handlet senke sett, seidl kit, karbon look frontlys+++ til en golf mk4. men det virker som en eller annen gang mellom da og nå så gikk det opp for noen at det ikke går å drive butikk slik -- for alle jeg har pratet med som har bestilt derifra nå mot sommeren har fått alt når det er lovet.

 

Jeg har bestilt etter jul nå.

Bestilt fanger, senkesett og instrumentholder.

Fikk fanger til A3, senkesett til A3 og ikke fått instrumentholder.

Bestilte fangeren i februar, blir satt på bilen i dag, fikk den riktige for 2 uker siden. Senkesett ble bestilt i mars og fikk riktig forrige uke.

Ringer aldri tilbake når han skal og generelt trege, dårlig service mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Jeg har bestilt etter jul nå.

Bestilt fanger, senkesett og instrumentholder.

Fikk fanger til A3, senkesett til A3 og ikke fått instrumentholder.

Bestilte fangeren i februar, blir satt på bilen i dag, fikk den riktige for 2 uker siden. Senkesett ble bestilt i mars og fikk riktig forrige uke.

Ringer aldri tilbake når han skal og generelt trege, dårlig service mot meg.

 

du er vel ikke en likanes kar da? ;-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Jeg slenger med på bølgen jeg og, - har alltid fått fjærbensstagene til S14 når jeg plutselig trengte noen..

Powerzone er vel flyttet til Rakkestad nå.

 

yepp. bare å kjøre igjennom sentrum, og i T krysset i slutten av gata (hvor du har statoil skjevt frem mot høyre) svinger du til venstre. powerzone ligger i det første "industri bygget" på høyre hånd (rett borti' gata der...). bygget vedsiden av selger dem traktorer eller hva nå enn det er. lett å finne frem ivertfall.

(lett å finne frem = til og med JEG klarte det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår