Jump to content

A8 d2 diesel pumpe feilsøking


Bondegut

Recommended Posts

Prøver meg å legge ut på nytt innen anna tema.

Heisan, har ordna meg en a8 2,5 tdi quattro år 2000 som rep objekt. Var ferdig me bilen og skulle bytte dieselfilter før eu, då oppdaga eg at matepumpa i tanken ikkje gjekk. Mykje leiting og måling sitter eg igjen med dette: 

Pumpe fungerer, men får ikkje strøm ut av relet. Kabelen fra rele til pumpe er heil. Relet får strøm på pin 30 og 85, pin 86 blir jordet i ecu for å få lukka krets og aktivere relet og gi strøm på pin 87 og ut til pumpe. Men når 86 blir jordet i ecu måler eg bare 8,5v mellom 85-86 og relet slår ikkje inn. Lasker eg jord frå en anna plass får eg 12v og relet slår inn og pumpa går. Er då selvfølgeli 12v på batteri også.

Fekk tak i koblingsskjema og fekk målt kabel frå 86 til ecu og den er heil. Målte spenning mellom pluss på batteri og jord inn på ecu og fekk 12v her også, så det er ikkje dårlig jording heller ville eg tru?

Tidlegare eigar hadde en anna ecu liggande, siden den som står i no er en han har kjøpt i etterkant med chip. Fekk tak i den og plugga i men måler fortsatt 8,5v mellom 85 og 86. Tyder vel då på at feilen ligger i det kablane i bilen en plass?

Alt av innspill blir gledelig motatt :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy