Thor-otto Skrevet Mai 8, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2023 Men er vell ikkenoe farlig og kjøre med kun tomgangen det går utover og pluggene mine ser ut til og få riktig blanding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 8, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2023 19 minutter siden, Thor-otto skrev: Men er vell ikkenoe farlig og kjøre med kun tomgangen det går utover og pluggene mine ser ut til og få riktig blanding Tut og kjør, ingen fare. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-otto Skrevet Mai 8, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2023 Okei takk så mye for hjelpa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-otto Skrevet Mai 9, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2023 Hei igjen. Glemte og nevne en ting. Radiatorvifta skår seg på og går heletiden uansett om bilen er kald. Og motorlampe kommer på. Har tatt diagnose men kommer ikke opp feilkode. Har sjekka tempen med duagnose verktøy og tempføler virker normalt. Noe tips til hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 9, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2023 Du har ikke AC på? Antar ikke. Tar jeg ikke feil så er styringen til viftemotor integrert i motoren, denne kan feile. I tillegg bør du sjekke måleverdi fra utetemperatursensor (ambient temperature sensor), feil på den vil medføre at vifte går konstant ved tenning på. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-otto Skrevet Mai 9, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2023 Er ac på bilen. Hørte det kunne være kjølebryter/sensor som er klikk også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 9, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2023 En ting til, du sier motorlampe kommer på men ingen feilkode? Da bør du få tatt diagnose med skikkelig utstyr, det du har brukt er tydeligvis ubrukelig. Lyser motorlampe så ER det en feilkode, får du ikke opp noen så er diagnoseutstyret ubrukelig. Kjenner du noen som har VCDS så er det det beste. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 9, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2023 1 minutt siden, Thor-otto skrev: Er ac på bilen. Hørte det kunne være kjølebryter/sensor som er klikk også Ja, det er bare å lete, du har nå masse tips ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-otto Skrevet Mai 9, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2023 Ja har masse tips! Men er det noe problem og kjøre med? Bilens tenp går aldri over 80-90 grader. Ja rr nok ikke det beste diagnose jeg har så skal få noen andre til og sjelke for da finner jeg eksakt feil. Takk for tips igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 9, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2023 Kjøre kan du, men få tatt diagnose asap. Kjenner du ingen med VCDS så sjekk i link, mulig noen nær deg kan hjelpe. Motortemperatur skal ligge nokså nøyaktig på 90 grader hele tiden. Ligger den stort sett lavere så er termostat defekt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-otto Skrevet Mai 9, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2023 Okei herlig takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-otto Skrevet Mai 10, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2023 Tok diagnose og det er tempbryteren som har tatt kvelden. Vet du hvor den sitter? Jeg tror den sitter på ett kjølerør inn på radiatoren nederst på sjåførside. Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg