Sundayz Skrevet April 14, 2023 Rapporter Share Skrevet April 14, 2023 Kjører en Passat 2012 B7 1.6 Hornet mitt sluttet å fungere og airbag lyset gikk på i tillegg til at rattet sine knapper sluttet å fungere. Trodde dette var sleperingen som det var noe gale med, så jeg tok å fikk byttet slepering men da kom det opp enda flere problemer på dashbordet. I tillegg til at ikke noe fungerte. Lurer på om det kan være ledningene fra airbag puten som er gåen? Noen som har noe erfaring angående dette og evt vet hva man burde ta å få gjort? Setter pris på alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 14, 2023 Rapporter Share Skrevet April 14, 2023 4 timer siden, Sundayz skrev: Kjører en Passat 2012 B7 1.6 Hornet mitt sluttet å fungere og airbag lyset gikk på i tillegg til at rattet sine knapper sluttet å fungere. Trodde dette var sleperingen som det var noe gale med, så jeg tok å fikk byttet slepering men da kom det opp enda flere problemer på dashbordet. I tillegg til at ikke noe fungerte. Lurer på om det kan være ledningene fra airbag puten som er gåen? Noen som har noe erfaring angående dette og evt vet hva man burde ta å få gjort? Setter pris på alle svar :) Du får vel ikke byttet bare sleperingen på disse? Kommer vel som en hel enhet? Blant annet så må rattvinkelsensor sannsynligvis kalibreres med diagnoseapparat etter å ha skifet ut deler. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sundayz Skrevet April 16, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2023 På 4/14/2023 den 11:13 PM, opelduude skrev: Du får vel ikke byttet bare sleperingen på disse? Kommer vel som en hel enhet? Blant annet så må rattvinkelsensor sannsynligvis kalibreres med diagnoseapparat etter å ha skifet ut deler. Fikk byttet hele rattvinkelsensoren, men den var nok feil ettersom at jeg fant ut at den egentlig ikke var til min modell allikevel. Så tenker å få skaffet meg riktig del også deretter få kalibrert med diagnoseapparat som du forteller. Takk for svar at dette blir nok veien å gå. Blir vel best å få kalibrert den på møllers eventuelt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg