zicoz Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Hei alle sammen, har vert en "passiv" leser på dette forumet en liten stund nå, og er nå på utkikk etter en golf selv, men det er vanskelig å finne "drømme utgangs punktet". Det jeg lurer på er hvor mye det koster å få en golf omlakkert til Violett, svart, eller best av alt "oak green mint". Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Det kommer helt an på om du kjenner noen, hvor mye du kan gjøre selv, mye bulker o.s.v. Jeg får hel lakkert min Golf for 2500, men så er bror lakkerer da :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by zicoz Hei alle sammen, har vert en "passiv" leser på dette forumet en liten stund nå, og er nå på utkikk etter en golf selv, men det er vanskelig å finne "drømme utgangs punktet". Det jeg lurer på er hvor mye det koster å få en golf omlakkert til Violett, svart, eller best av alt "oak green mint". Noen som vet? Mangen svar på dette... Er en absolutt fordel og kjenne en som lakkerer.... du kan også ta "grunn arbeid" selv , men 80% av jobben er grunn arbeidet så anbefales ikkje viss du vil ha et skikkeligt utført arbeid.. ta og oppsøk et lakk firma og spør om de er intersert i en kveldsjobb.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Inngår utriving av interiør og sånt i grunnarbeid? kan vel spare en verkstedtime der? ;) Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by Eelo Inngår utriving av interiør og sånt i grunnarbeid? kan vel spare en verkstedtime der? ;) Er vel ikke helt vanlig å demontere interiøret når man lakkerer, men kan vel spare litt på å demontere en del av eksteriøret kanskje... Men mesteparten av jobben ligger i pussingen. Klarer du dette selv sparer du mye. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 ok, får forhøre me litt rundt omkring da, kjenner dessverre ingen som lakkerer, takk for hjelpen alle sammen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Ville nok forhørt meg litt... Vill tippe på at du havne et sted mellom 7000 og 15000, avhengig av sted og hvor mye du gjør selv... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg