Morten0407 Skrevet April 4, 2023 Rapporter Share Skrevet April 4, 2023 Jeg har en A3 05 mod som jeg får denne feilmld. Har byttet nivåregulatoren uten at det hjalp. Noen tips om hva det kan være? Er det noe sikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet April 4, 2023 Rapporter Share Skrevet April 4, 2023 Har du lest av feilkode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten0407 Skrevet April 4, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2023 Hei. da må jeg vel på verksted? Får bare mld i displayet. Det som er irreterende er at lysene lyser så høyt. Motorene på lampene fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet April 4, 2023 Rapporter Share Skrevet April 4, 2023 Nødvendigvis ikke. Man kan få ut en del feilkoder med billige kodelesere og noen av disse kan også slette koder etc. Det kan være flere grunner til at de ikke virker, alt fra easy fix til mer kostbare reparasjoner men en spesifikk feilkode kan gi deg mer eksakt info. Spør noen i din omgangskrets, kanskje noen har eller kjenner noen som har en slik kodeleser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg