JayZee Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Har lyst å montere konfilter på mitt Golf 3 Gti prosjekt. Ser at luftmengde måleren ligger på luftfilter boksa. Noen som vet hvordan jeg skal angripe dette?? Siter Nå - Audi S2 Coupe 91" Nå - Audi 90 2,2E 85" X - Audi 80 2,0 94" X - VW Passat 1.8T 97" X - VW Golf Gti 93" X - Audi Coupe Gt 87" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 10 min jobb... Pop the hood, skru av luft mengde måleren, fest den hvor den passer best ... Husker ikke helt hvor jeg festet min, er noen biler siden... Fjern luft filter boksen, kapp et godt stykke av slangen, slik at festene til kon filteret passer med diverse hull på siden... Skru på konfilteret, fest det i bilen med spesial brakett som følger med, IKKE kjøp universalsett!! down with the hood, Tut å kjør.. Enkel sak, følger med bruksanvisning og de delene du trenger, følger med festebrakk og en metall "skive" så det blir tett og får feste... Det ser du når du kjøper.. Men husk, to forskjellige, en til mekanisk og en til elektrisk trur jeg... Ikke kjøp feil! Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by nakjem 10 min jobb... Pop the hood, skru av luft mengde måleren, fest den hvor den passer best ... Husker ikke helt hvor jeg festet min, er noen biler siden... Fjern luft filter boksen, kapp et godt stykke av slangen, slik at festene til kon filteret passer med diverse hull på siden... Skru på konfilteret, fest det i bilen med spesial brakett som følger med, IKKE kjøp universalsett!! down with the hood, Tut å kjør.. Enkel sak, følger med bruksanvisning og de delene du trenger, følger med festebrakk og en metall "skive" så det blir tett og får feste... Det ser du når du kjøper.. Men husk, to forskjellige, en til mekanisk og en til elektrisk trur jeg... Ikke kjøp feil! Hvilket filter kjører du med da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayZee Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 jeg kan jo vel ikke kutte ut luftmengdemåleren..MÅ vel bruke den?? finnst ikke det ett slags power rohr me feste til luftmengdemåler da??..eller noe lignende Siter Nå - Audi S2 Coupe 91" Nå - Audi 90 2,2E 85" X - Audi 80 2,0 94" X - VW Passat 1.8T 97" X - VW Golf Gti 93" X - Audi Coupe Gt 87" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Du kan kjøpe K&N filter med ombygningssett for LMM. Tror det heter noe med "57" det settet du trenger. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg