Jimhan04 Skrevet Januar 17, 2023 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2023 Hei har en styrevinkelsensor som lyser i dashbordet den er rød og har skiftet sensor men jeg får ikke bort lampen, har prøvd mye men får ikke bort den røde lampa. Noen som veit hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 18, 2023 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2023 12 timer siden, Jimhan04 skrev: Hei har en styrevinkelsensor som lyser i dashbordet den er rød og har skiftet sensor men jeg får ikke bort lampen, har prøvd mye men får ikke bort den røde lampa. Noen som veit hva det kan være? Antar at det er noe som må kalibreres med diagnoseapparat. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimhan04 Skrevet Januar 18, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2023 Er gjort med 3 forskjellige apparater men fortsatt så vil den ikke bort, det kommer ikke opp noe feilkode heller etter at jeg skifta sensoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 18, 2023 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2023 12 timer siden, Jimhan04 skrev: Er gjort med 3 forskjellige apparater men fortsatt så vil den ikke bort, det kommer ikke opp noe feilkode heller etter at jeg skifta sensoren Vanskelig å si. Siden du har varsellampe, så er det rart at det ikke er feilkode på systemet. Hva slags diagnoseapprat er brukt? Er vel ikke hva som helst som kan brukes til sånne mer avanserte funksjoner. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimhan04 Skrevet Januar 19, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2023 Siste jeg brukte var vag sin egen kjøpte apparat og lisens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatbil22 Skrevet Januar 22, 2023 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2023 Ta ut batteriet polene av og på kanskje det hjelper eller be verskted slette lampa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg