TommyTott Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Noen som hadde giddet å lage noe tribal/FnF dekor på Mx-3'en min? Gjerne oxo noe enkelt som kan gjøres med bilen for å få den finere. Altså ting som lar seg gjøre irl... Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liteglow Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 ehm ja jeg har laga nå .. men lissom ! kan man ikke legge til attachments her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 http://photobucket.com/ Registrer deg der og legg så mage bilder du vill der.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Her er en veeeldig kjapp versjon.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Grei den, men ble litt for "zebra" striper. Vil ha noe mer tribal eller fnf som går fra front til bak. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Fortsatt forkjølet .. og feber .. og får ikke sove .. og kjeder meg .. Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by TommyTott Gjerne oxo noe enkelt som kan gjøres med bilen for å få den finere. Altså ting som lar seg gjøre irl... Den er senket, mere felg og mindre gummi blir jo aldri feil, mørkere ruter, mørkere sideblink/baklys og den beste forbedringen er at soltaket er lukket .. jeg er sikkert den eneste i Norge som irriterer meg over sånne soltak, men jeg står på mitt uansett ;) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perry_GH Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 kult Siter Gerhard "Miserable Failure" Duesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 prøvd å senke den litt? tror det gjør mye :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Noen som veit om noe sted de selger litt mer motiv dekor? Altså dekor som det er litt mer detaljer/3d look på?? Hvis noen skjønner... Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg