Jack35 Skrevet Desember 21, 2022 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2022 Hei jeg gjorde nettopp en feilkode test på bilen min. Har kommet opp en feilmelding på «check engine» når jeg slo på aircondition, men den gikk vekk når jeg slo av Ac. Så har visst flere feilkoder på bilen. Er det noen som kan hjelpe med å fortelle meg hva disse betyr? Sender bilde takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 21, 2022 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2022 Såvidt jeg ser er samtlige feilkoder på aktuatorer/servomotorer til varmeapparat (regulering av spjeld). Prøvd å slette de og se om de kommer tilbake - siden de har status intermittent? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack35 Skrevet Desember 21, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2022 Takk for svar skal prøve på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg