Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Flere som fikk med seg dette makkverket av tendensiøs journalistikk? Ikke nok med det, New Beetle Cab. er designet av Hitler, Alf 147 GTA er baaaare skit, men de hadde kjøpt den likevel. Hele cab testen var så vanvittig farga over at de ikke er istand til å finne en duganes engelsk rival i denne klassen, da er er det likegodt å kritisere alle alternativene. De kritiserte faktisk ikke Copen skikkelig, og den er jo faktisk en liten drittbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 TopGear er ikke det samme uten Tiff :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Skal man ha skikkelig journalistikk så er bestmotoring det beste, helt fri for ablegøyer. Men er nå kjekt med litt humor av og til og da, noe jeremy klarer fint :) Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 :D kan jo faktisk hende Zen fortjener slakt, aldri testa en jeg, så kan ikke uttale meg. og det med "designed by hitler" var ikke så hardt å skjønne at var et dårlig forsøk på å være morsom.. det mest kritiske ang alfaen var det britiske forhandler nettet.. og det at de taper seg fort i verdi. hvis de taper seg fort i verdi så er jo det en negativ ting som er verdt å peke på.. MEN. det er lov å ikke ta alt så seriøst da :P Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Jeremy Clarkson er best da! Fy f*** for en humor :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Jeremy Clarkson må jo være en av universets særeste personer. Han slakter jo omtrent alt, utenom de fleste britiske biler, men skal ha for god humor innimellom :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Holdt på å le meg skakk under hele programmet.. Syns det var kjempemorsomt, og man må ta det for det det er. Ikke som nøytrale tester, ikke som vanlige tester der det meste skrytes av og man glemmer de negative tingene. Synes han klarer å skyte blink på fakta salv om han setter det meste på spissen. Skal man kjøpe bil kan man jo ikke bare basere valget på et lite program, og jeg synes programmet er bra, fordi det er ganske ærlig, selv om det ikke er så grundig. Ganske kul humor synes jeg og, så programmet er riktig så underholdene. Han har jo også skikkelig peiling på bil, i forhold til en viss norsk reporter... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Jeg lo ikke en gang i løpet av dette programmet, uforståelig humor...nevn gjerne eksempler på hva som var morsomt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by fcuk Jeg lo ikke en gang i løpet av dette programmet, uforståelig humor...nevn gjerne eksempler på hva som var morsomt... Men det er jo bare ditt problem :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 synes min bil klarte seg bra i det programmet :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ Men det er jo bare ditt problem :D Ser ikke på det som et problem, utfordring kanskje, problem, njet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Altså.. Nå må jo folka skjønne at Jeremy Clarkson har kjørt det meste som denne jorden har å tilby av det på fire hjul, og da er det ikke rart han er litt sær.. Jeg hadde selvfølgelig syntes 350Z var rå (ikke akkurat hoja og hylt som noen gjør i Autofeil, menne..), men hadde jeg kjørt noe som var bedre, og råere, så hadde jeg sikkert ikke syntes at 350Z er like rå.. fcuk, det virker som at du tar det litt personlig.. altså.. ikke for å angripe deg eller noe sånn, men kar'n har peiling liksom.. men nå må jo ingen heller glemme at hvordan man liker en bil/ting, er helt individuelt! Er det noen her som venter på en film som de syntes ser drit rå ut, men får dårlig kritikk, og ikk gidder å gå og se filmen pga. den fikk dårlig kritikk? Håper ingen tok seg nær av det jeg skrev.... Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by KeLoN Altså.. Nå må jo folka skjønne at Jeremy Clarkson har kjørt det meste som denne jorden har å tilby av det på fire hjul, og da er det ikke rart han er litt sær.. Jeg hadde selvfølgelig syntes 350Z var rå (ikke akkurat hoja og hylt som noen gjør i Autofeil, menne..), men hadde jeg kjørt noe som var bedre, og råere, så hadde jeg sikkert ikke syntes at 350Z er like rå.. Jeg skjønner så absolutt at mannen har lov til å være litt sær, men at han favoriserer britiske biler så voldsomt, irriterer meg en smule... Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Han likte Mazda RX-8 godt, M3 CSLen likte han vel om jeg ikke husker feil. Han er ganske ofte negativ, men jeg tror det er en del av showet og gimmicken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Synes å huske at detvar ikke bare skryt det han kom med da han testet en Aston for en tid tilbake siden..... drev faktisk og gjorde narr av gir opplegget på den.... så det er ikke bare skryt av engelske biler..... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg