Gå til innhold

Vår nye Gof 1,8 Sport

Ranger emnet


AJ82

Anbefalte innlegg

Henta den nye bilen i Bergen igår...

Bilen er en 85 mod 1,8 Sport. Den har fullt GTI understell med bremser, speil og antenne. GTI interiør med sportsratt og alu pedaler. G60 skjermbreddere og sideskjørter (tror jeg), 90 fangere m GTI leppe.. Også GTI leppe bak. Jettafront med emblemfri grill. Står 15* hvite alu felger på den. Det fulgte også med cd-spiller, 6*9, en liten forsterker og basskasse. Pluss Alarm og motorvarmer...

Hele bilen er veldig strøken innvendig, og har null rust. Noen små feil i lakken, men bilen blir lakkert i ny farge snart.

Er ihvertfall kjempe fornøyd med kjøpet :D

 

1.jpg[/img]

2.jpg[/img]

3.jpg[/img]

4.jpg[/img]

5.jpg[/img]

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

i see dead people..also known as small white cubes with red x's

 

hahah..LOL....du så filmen i går åsså ja....:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at du får slengt på 88 dører FØR du lakker hehe ;)

 

Synes du ikke det er viktig nå så kommer du til å synes det siden

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy L

mget pen! Ville vel bare bytta baklykter jeg, og fått på 88+ dører.

Fargen syns jeg var pen!

 

hva er så galt med de baklyktene ? syns nå fargen på bilen kler røde lykter jeg. *kremt se bilen min* men, jeg har en litt annen farge på min. har orginal audi farge. ikke vw. underlige saker men kom med det fra fabrikken. spesial bestillt eller.no

 

ellers pen bil ja. eneste jeg ikke liker er den varianten av cl leppe bak. blir for dtm stuk.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AJ82

Kommentarer?? Evt ting som kan endres??

 

Gjøre litt med interiøret...det var ganske kjedelig.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilder av 88 dører??

Selv synes jeg rødfargen er fin på lyktene. Hvilken annen farge skulle det evt vært?? Liker også den lille leppa bak, synes den dekker litt mer og finere når potta stikker "ut" av den..

Likte ikke hvite felger før, men synes det ser bra ut på denne. De er litt off-white, så kommer kanskje til å lakke de helt hvite. Bilen skal kanskje lakkes i samme farge som G.T.I her på forumet har på den som er til salgs...

Interiøret kunne vært gjort noe med.. Men kommer nok først og fremst til å bygge anlegget litt finere i bagasjerommet først..

Bilen har gått i Bergen før ;)

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen (den øverste) minna ganske så mye om min gamle golf, sett bort fra felger og dører(hadde de nye) er alt likt utvendig..... Praktisk farge det der, lett å holde rent og blankt, ikke så lett å se driten....

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår