Aelle Skrevet November 4, 2022 Rapporter Share Skrevet November 4, 2022 Jeg har en vw T6 med ledlykter, noen som vet om jeg må ha CANBUS adapter på den eller går det på gamle måten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 4, 2022 Rapporter Share Skrevet November 4, 2022 5 timer siden, Aelle skrev: Jeg har en vw T6 med ledlykter, noen som vet om jeg må ha CANBUS adapter på den eller går det på gamle måten. Det er helt sikkert signalstyrt, så du har nok ikke en egen 12v kilde på fulltlys. Letteste er nok kanskje å bruke ett XBB trådløst rele. Da plugger du den ene delen i OBDII kontakten på bilen, laster ned appen og velger riktig bil. Så kan du bare koble releet som vanlig i motorrommet på batteriet med jording og strøm + jording ut til lyskilden. https://www.autobelysning.no/products/tilbehor-xbb-dongle-xbb-powerunit Aelle reagerte på dette 1 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aelle Skrevet November 4, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2022 Fikk det til med et helt vanlig rele, tenker du at dette er greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg