Gå til innhold

--> Beste sted å annonsere bil for salg? <---

Ranger emnet


Ludde_190

Anbefalte innlegg

Som noen har sett så er det vel ikke alle biler som lar seg selge her på forumet. :cool:

 

Så derfor hadde det vært fint med litt tilbakemeldinger fra dere.

 

 

 

Aftenposten er svindyrt, men mange lesere i Oslo/Akershus

 

finn.no 399,- for 30 dager, men de har ikke kategori for den bilen jeg skal selge nå (190E) så det spørs hvor mange som ser annonsen.

 

tv2 tekst, ca 300,- uvisst hvor mange "treff", prøvde å ringe men de hadde ikke peil.

 

nrk tekst, ca 300,- alt for mange undersider, de har f.eks bare to sider for mb, en for før 96 og en for etter, dvs ca 50 undersider og det tar to timer å se gjennon alt.

 

lokalavis, ca 300,- men få lesere.

 

autoborsen/motorborsen etc. gratis for små annonser, men utrolig mange useriøse (ex. ford scorpio for 69.9000,-).

motorborsen har så mange små annonser hver uke at det er håpløst å pløye gjennom alt, og selv en betalt annonse der blir nesten borte.

 

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ludde_190

Som noen har sett så er det vel ikke alle biler som lar seg selge her på forumet. :cool:

 

Så derfor hadde det vært fint med litt tilbakemeldinger fra dere.

 

 

 

Aftenposten er svindyrt, men mange lesere i Oslo/Akershus

 

finn.no 399,- for 30 dager, men de har ikke kategori for den bilen jeg skal selge nå (190E) så det spørs hvor mange som ser annonsen.

 

tv2 tekst, ca 300,- uvisst hvor mange "treff", prøvde å ringe men de hadde ikke peil.

 

nrk tekst, ca 300,- alt for mange undersider, de har f.eks bare to sider for mb, en for før 96 og en for etter, dvs ca 50 undersider og det tar to timer å se gjennon alt.

 

lokalavis, ca 300,- men få lesere.

 

autoborsen/motorborsen etc. gratis for små annonser, men utrolig mange useriøse (ex. ford scorpio for 69.9000,-).

motorborsen har så mange små annonser hver uke at det er håpløst å pløye gjennom alt, og selv en betalt annonse der blir nesten borte.

 

Tips?

 

Finn.no pleier å funke. men hva med autodb.no? Jeg er innom denne siden FLERE ganger om dagen. På skolen så sitter alle i klassen min og ser på autodb.no. prøv en annonse der du!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipe for meg nå med finn er at de ikke har kategori for 190E, så folk legger de inn som C klasse E klasse A klasse og alt mulig. For å se alle 190E'ene så må man skrive "190E" i søkefeltet og det tror jeg ikke det er så mange som gjør...

 

Hva tror dere er best av NRK text tv og TV2? NRK har veldig mange biler på hver side, men de har jo både nrk1 og nrk2... koster omtrent det samme.

 

Noen som har fått bra respons på "store", betalte annonser i autoborsen eller motorborsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster det ikke fire hundre med en kvart side i motorborsen a? dessuten så er det så dårlig papir at nesten alle bilene ser stygge ut.

 

noen som har fått respons på å sette til salgs lapper i vinduene? jeg har ikke gjort det enda for det ser litt harry ut, men hvis det funker så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AutoDB funka veldig så greit da jeg skulle selge bil, masse masse respons... Raste motoren da, men det hadde ikke noe med annonseringen å gjøre.. Kan anbefale å annonsere der på det sterkeste..

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekst TV er i mine øyne et teit medium. Ikke kan du søke (med andre kriterier en "bil") og det tar jo så grelt lang tid før den blar. Finner du først noe interessant så har nok siden bladd videre før du rekker å sette den på pause.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår