woldum35 Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Lurer på om det er noen som har flenser til en turbo fra s13.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by woldum35 Lurer på om det er noen som har flenser til en turbo fra s13.? Takk! Det vil jeg også gjerne ha :D T25 turbo som sitter på s13 vel? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by Hawkon T25 turbo som sitter på s13 vel? Mhm... Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 gik turbo 32767000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 det er vel t20 som sitter på s13. men det er samme flenser mener jeg. hvertfal på eksosen fra grenrøret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 beklager det er jo sef. t25. tenkte på t28 jeg det er samme flenser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 (skriver her siden du ikke sjekker pm, ser det ut til) wooldum35: fremdeles lyst på flenser? jeg skaffer fra statene... kommer på $10 per flens, men du får hjelpe til på frakt også hvis du vil ha... :) både inn og ut på turbo, your choice. kontakt meg innen dagen er omme (bestiller/betaler i kveld). Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 tror jeg får tak i på krb. ellers takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 mye der da? er det bedre enn 100,- per stykk så vil jeg være med... trenger både inn og ut på turbo Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 har kjøpt til inn på turbo. kr 250. har ikke hørt om di andre enda. skal gi beskjed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 legg på en ekstra ut da (5 bolter!!(!!)) hvis du finner/handler begynner å bli desp, har ikke hørt mer fra kisen i statene... trenger ikke inn på turbo. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 det skal jeg. har du flens ut til intercooler å eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 nei, det har jeg heller ikke.. har ikke inn fra luftfilter heller :rolleyes: hater de boltflensene, kunne vært vanlige adaptere istedet.. men si ifra hvis du finner det også, og er det overkommelig, så bestill til meg også :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 det kan jeg gjøre.. mangler bare det nå, så blir det turbo på almeran... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg