Gå til innhold

Etter så mange år

Ranger emnet


v240

Anbefalte innlegg

Hvor er generasjonen og menneskene jeg snakket med her for så mange år siden, jeg var aktiv her første gang i 2004

nå er det over ti år siden jeg har skrevet her

 

fikk plutselig ett savn etter den tiden bil å alt som følgte bil livet. Tiden der en Volvo fra 80 tallet kunne gjøre meg søvnløs pga den hadde fått en bulk eller andre «små problemer « som jeg i dag kaller sånne bekymringer. 
 

Nå er det så utrolig forandret fra den tiden, hvertfall for meg. Stasjonsvogn og barneseter har preget siste årene.

Rene bakseter baki Volvoen som altid var klar for hva som helst, alt fra spontan overnatting til en runde mys.      ( prøvde meg på svensk der) ble byttet ut med gamle Maria kjeks og halvspiste polar brød med leverpostei 

Elsker livets utvikling å har ikke noe problemer med den bli eldre greien, 

men når jeg ser en eldre Volvo eller annen bil fra min slik epoke i bil livet . Så klarer jeg aldri å unngå å snu meg etter for å se

 

noen andre her som kan forstå meg?

940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html

x740 Tic 86 model - solgt

XOpel vectra 90 model - Herjebil

XVOLVO 240 STV 92 mod

x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstå deg? Javisst, men min «greie» har vært Audi. For 20 år siden kjørte jeg rundt i en Audi 80 1.8S - som gikk litt bedre enn normalt. De gamle bilene, Audi eller Volvo etc, hadde mer sjel enn de nye. Jeg hadde alltid en fordeler, tenningsmodul og bensinpumpe liggende i bagasjerommet, noe mer kunne ikke svikte på de gamle gode bilene som uten problemer passerte en halv million kilometer. 

Gamle minner og nostalgi :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår