Patrick Frantzen Skrevet Januar 14, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2022 God kveld, Mondeo 2014. Dekket mitt var løst etter ett verkstedbesøk med skift av indre endeledd. 3/5 boler nesten helt av. Samt støvmansjett på indre endeledd var sklidd av. Kjørt ca 400 km etter skift. Er det sannsynlig at bærekula, og/eller tannstanga tar skade av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 14, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2022 Det går nok bra med hjulopphenget selv om hjulet har vært løst. Mer bekymret over slett arbeid på verkstedet. Hadde krevd pengene tilbake. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Januar 14, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2022 5 minutter siden, opelduude skrev: Det går nok bra med hjulopphenget selv om hjulet har vært løst. Mer bekymret over slett arbeid på verkstedet. Hadde krevd pengene tilbake. Okei, godt å høre. Var bekymret en stund, da jeg kjørte ganske langt. Det skal sies at det klapret i forstillinga, slik merket jeg det. De beklaget, men verken mer eller mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg