r0bin93 Skrevet Desember 9, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2021 Har et spm angående en dørlist på min passat b6. Det er en svar plastikk list på høyre bak dør rett over kanalskjørtet som er borte. Lurer på om noen vet hvor jeg enkelt å billig kan få tak i den delen? Legger ved bilde av del jeg trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 12, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2021 Kan ikke koste all verden hos merkeforhandler. Som regel ikke så mange andre steder som driver med bildeler som har slike spesifikke deler. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet Desember 12, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2021 Står vel i hundrevis av disse bilene på huggerier rundt om i landet så burde finnes en pent brukt til en human pris. Husker ikke helt men mener at disse ikke var så dyre, du burde sjekke prisen hos Møller, det hender prisene der overrasker Disse listene koster et par hundre kr på eBay men fraktkosten er jo det samme som eller mer enn hva listen koster kan noe av dette passe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg