Fjøsniss1 Skrevet November 21, 2021 Rapporter Share Skrevet November 21, 2021 Hei! Jeg har en VW Passat 2009 mod som jeg tenkte å montere ekstralys på. Hvordan skal disse monteres når bilen har svingbare lys? En kjenning av meg monterte ekstralys på en likedan bil, og han fikk i ettertid problemer med hovedlyktene på bilen og endte opp med å måtte kjøpe nye. Om dette er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke, men tenkte å sjekke ut litt før jeg ev. koblet opp disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 21, 2021 Rapporter Share Skrevet November 21, 2021 Det anbefales å montere en CANM8 styrestrømsgiver, som leser ut fjernlyssignal fra Can-bus nettet på bilen. Krever litt basic kunnskap for å montere, men du får en monteringsveiledning så det er ikke noe problem. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg