S60Volvo Skrevet Oktober 11, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2021 Hei Må ha nytt sett med vinterdekk til min Volvo S60 2002 mod. Jeg kan svært lite om bil så prøver meg her. Står i vognkort at standard dekkdimensjon er 205/55 r16. Stemmer det at 195/65 r15 er lov? Utifra rulleomkrets kalkulator gir dette under 1% avvik. Men vognkortet nevner ikke r15 som alternativ dimensjon. Står også i vognkortet at 7J er standard felgdimensjon. Kan jeg ha 6.5Jx15? Eneste jeg ser nevnt i vognkortet er 6.5Jx16, under alternativ dimensjon. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 12, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2021 Høyst sannsynlig vil du ikke klare å få på 15’’ felger, men jeg kan ta feil. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg