HåvardN Skrevet September 23, 2021 Rapporter Share Skrevet September 23, 2021 Hei! Var uheldig å kjørte på en kantstein. er dette greit å kjøre videre på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 23, 2021 Rapporter Share Skrevet September 23, 2021 Dytt en skrutrekker inn i sprekken/skaden og vipp gummien tilside, hvis du ikke ser stålcorden er det bare å kjøre videre. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåvardN Skrevet September 23, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2021 Har sendt Mail til to forskjellige dekkforhandlere nå, begge anbefaler å bytte basert på bildet. Er dette for å tjene penger elle for at det faktisk er farlig å kjøre med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 23, 2021 Rapporter Share Skrevet September 23, 2021 Som sagt, sjekk det jeg sa. Er ikke corden synlig hadde ikke det der blitt mangel på PKK pr.d.d Jeg kan anbefaler å skifte noe på en bil, men det betyr ikke at en må eller at det er trafikkfarlig å kjøre med. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåvardN Skrevet September 23, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2021 Ser ikke noe cord, sendte Mail til møller, de mente at det ikke var cord der skaden er. Må kanskje bytte da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 23, 2021 Rapporter Share Skrevet September 23, 2021 Nei, det er egentlig sant det, når jeg tenker meg om, gikk litt fort i svingen. Det er en nylonforsterkning på siden der, men igjen, er ikke den synlig er ikke skaden så dyp at det er farlig å kjøre med. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg