hmelby Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Selger de fleste av golf 2 deler hurtig. Meste på motoren er i tipp topp stand. Bilen går snart på dynga. Billig ved hurtige avgjørelser TLF: 93 02 14 15 Mail: haavard@hmelby.net Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 2 eller 4 dørs? Panser? Bakluke? Rust/bulker? Pris? Trenger også svarte c stolpe interiør(plast) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmelby Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Alt utvendig karroseri er der. Og i meget fin stand. Det er en 2 dørs. Ikke så mye synlig rust..litt i hjulbuer, men det er hull i vertfall kanalen på passasjersiden. Bak, over høyre fanger er det sparklet en skade, ser fint ut, trenger bare lakk. Hvilke stolpe du mente? Har svart/grått interiør, så det er vel kanshe noe av det du leter etter? Interiøret regner jeg med blir solgt i nærmeste fremtid. Pris, jeg vet ikke. Ikke så mye over vrakpanten. Karosseri og motor tenkte jeg sku gå for 2000-2500 eller bud eller noe sånt. Har ikke helt bestemt meg enda. Har prøvd å selge del for del. Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by joarek Trenger også svarte c stolpe interiør(plast) lakk de hvite med matt sort maling.. blir fint som faen det.. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by hmelby Hvilke stolpe du mente? Har svart/grått interiør, så det er vel kanshe noe av det du leter etter? Interiøret regner jeg med blir solgt i nærmeste fremtid. Mye skal du ha for interiøret da? og hvor i landet befinner du deg? Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmelby Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Interiøret er mest sansynlig solgt! Dessverre. Har kontakt med en som har sagt han skal ha det. Men jeg skal gi beskjed her om han ikke ønsker det. Nei jeg kan tenke meg en1000 lapp for alt sammen. Seter, dørtrekk etc. Befinner meg i Sogn og Fjordane, Måløy Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg