stigare Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Noen som har noe bra tips til hva jeg kan bruke til å fjerne Lim fra lakken? Jeg har satt på bakrutespoiler og for å "holde den nede" så fikk jeg beskjed om å bruke teip, så dette gjorde jeg. Men da jeg tok bort teipen så ligger jo limen igjen. Hva skal jeg bruke for å fjerne dette? Har lite lyst til å bare begynne å gnikke det bort for av erfaring så vet jeg at det ble masse riper. Bilen er jo grønn så man ser ripene LETT også... Help me! :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 sitrus rens burde kunne fjerne det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 eller så kan du jo gjøre som jeg gjorde og bruke kondensfjærner !?! !!! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Hva med Sikaflex? noe tips om hva som kan fjerne dette da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 hva er det frnoe ??? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LilleGud hva er det frnoe ??? Sikaflex er noe man bruker til å lime fast plastikk (les styling) på biler.. det følger med på rieger-deler ihvertfall.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LupoB0Y Sikaflex er noe man bruker til å lime fast plastikk (les styling) på biler.. det følger med på rieger-eler ihvertfall.. Har du bygget mye rieger på lupoen din? :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 da kan du sikkert bruke kondensfjærner ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by RaCk Har du bygget mye rieger på lupoen din? :D hehe.. har garasjen full av riegerdeler og sikaflex ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Noe peil på hva som kan fjerne sikaflex på lakk uten å lage masse riper da?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 jeg sa kondensfjærner sa jeg ikke?? prøv det !! men ikke ta i så sinnsykt hardt.. og du må nok rubbe / polere senere ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 hehe.. om du tror kondensfjerner vil fjerne det så skal jeg prøve det! ;) Men jeg har mine STERKE tvil på at det vil fjerne det. Men jeg skal prøve... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Vet at autoglym har et supert produkt som heter "Tar remover" eller noe i den duren. Det er skikkelig effektivt på det meste, og etterlater ingen riper. Du må seff. polere opp igjen etterpå siden den fjerner all polish og slikt. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by NoLimit hehe.. om du tror kondensfjerner vil fjerne det så skal jeg prøve det! ;) Men jeg har mine STERKE tvil på at det vil fjerne det. Men jeg skal prøve... :D hallo? trudde jeg ga deg et bra forslag jeg.....:( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by Essex hallo? trudde jeg ga deg et bra forslag jeg.....:( :( glad for alle forslag jeg får. :D *løpe og kjøpe sitrus-rens" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg