Gå til innhold

Sjekk audi coupeen da !

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

den coupeen er jo rå da, men kanskje litt extrem ?

 

Men en ting mange ikke kanskje tenker på er hvor kjedelig det må være å kjøpe en fullstyla bil. Såklart så er det jo kult å cruise rundt i den, men det er jo artig å legge sjela i bilen å få den kul fra bunnen av.

For da blir det jo på en måte ditt verk. Men for all del, skulle ikke sagt nei takk til en ferdig styla bil ass :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde ikke hatt noe imot å hatt den lissom;) hadde vært glim å cruisa rundt i den ja.. men er helt enig i det du sier.. mye bedre å ha noe eget.. vise frem til folka "denne har jeg mekka".. gleder meg til Civic VTi'en kommer;) (ooops, ramla visst inn på audisida gitt).. Den skal bli iallefall styla fra bunnen av.. :P hehe;)

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau. Jeg er på en måte glad for at bilen min ikke var styla når jeg kjøpte den. Da har du jo alltid noe å glede deg til lixom. Og bruke penga på...

Får hvertfall sommeren min til å bli ekstra varm når jeg tenker på at det kommer på diverse styling på bilen min innen ferien er omme :D

 

Har en genial avtale med dama mi ( miss_acoupe ) forresten, hvis jeg skaffer hu jobb så skal hu spandere senkesett u/dempere på meg :D i like :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

434455-bilde1-cimg0034.jpg

 

 

bilen holder til i paradis :D i hordaland...

 

mvh

 

hva gjør en bil som ser ut som helvete og fanden sjøl i paradis??

 

fikk dem ikke plass til mer myggnetting i fronten der? heh..

 

jeg er VAG fan av dimensjoner.. men det der.. uff.. ødelegge fine bilen slik..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

acoupe:

 

hehehehe...

 

"Har en genial avtale med dama mi ( miss_acoupe ) forresten, hvis jeg skaffer hu jobb så skal hu spandere senkesett u/dempere på meg i like "

 

Det der er den beste dealen jeg har hørt på lenge! Genialt!

Det er dama si det.. ;)

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau.. et frontfangerbytte ville virkelig gjort seg, den fangern var sinnsykt fæl... noen har litt ville syn på hva som er pent kanskje.. jaja.. folk har forksjellige meninger.. hehehe..

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tenkt å styla bilen sjøl

bit for bit etter hvert som jeg får råd til deler

begynner med vinga, kanskje dumt uten body kit, men den vinga er så grise rå at jeg bare må ha den!!!

 

så må jeg vel tenke på nye felger etterhvert tenker jeg....

 

men aller først må jeg ta med meg mekanikern jeg kjenner og sjekke ut om bilen holder stand... har ikke lyst til å kjøpe noe som ikke fungerer...

 

noen av dere andre audi eiere som har hatt problemer med noe som helst?

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er allerede senka med eibach senkesett

og den har 15" Borbet felger....

så jeg er fortsatt sugen ¨på den vinga

og felger er så satans dyrt... iallefall når man lurer på OZ felger (Superturismo WRC )

 

hvis jeg kan få det til å passe med 5 bolter ville jeg heller gått for OZ Hydra tenker jeg, de er snasne...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å bare stikke opp til be-4-you igjen? vi kan jo gå.. hehehe.... de hadde jo som sagt superleggera og vanlig superturismo i 4bolters.. er du heldig har de hydra :D skader jo ikke å spørre? gjøre vel?

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår