Cchris Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Hva syns dere er finest? Den grillen med 2 lykter eller den med 4 lykter.. Golfen min har GTI grillen med 4 lykter med emblem, men jeg lurer på om jeg bare skal ha to lykter isteden. Men hva syns dere? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 jeg har også 4 lykter men skal ha 2;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Den med 2 er finest :) Hvis du ikke er så nøye på emblemfri eller ikke så selger jeg en 2 lykters front med grill og grillist billig :) Golf 2 front Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jeg er litt delt i meningen.. Spekulerte litt da jeg skulle kjøpe selv,og kom frem til at det ble emblemfri 4 lyktersgrill,da ALLE har to lykters nå til dags,pluss at jeg hadde 4 lykters fra før.. Kjørte en kompis av meg sin Golf en vinternatt for litt siden,og han har to lyktersgrill,og det var rett og slett skummelt å kjøre med,drittdårlig lys! Men,dette er min mening.. Hver sin smak! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jeg har to lykter, og synes det ser penest ut. Men det lyser ikke opp så veldig godt (mulig det har noe med mine lys å gjøre). Skal du gå for emblemfri hvis du skifter? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Den med 2 er finest :) Hvis du ikke er så nøye på emblemfri eller ikke så selger jeg en 2 lykters front med grill og grillist billig :) Golf 2 front Hehe... er ganske nøye på å ha emblemsfri når jeg først skal ha ny. sorry, men ellers takk :) Men jeg bare lurte på hva folka her mener og sånt.:rolleyes: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by zoom Jeg har to lykter, og synes det ser penest ut. Men det lyser ikke opp så veldig godt (mulig det har noe med mine lys å gjøre). Skal du gå for emblemfri hvis du skifter? Skal nok gå for det hvis jeg skifter den gamle ut ja. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 2 lykter er cleanest og finest , men det er absolutt en fordel med litt ekstra lys. Lyset på Golf 2 er ikke mye å skryte av, selv med nye lykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Jeg er enig. 2 lykter er finest, men det er SINNSYKT dårlig lys på disse ellers så flotte bilene.. Nesten trafikkfarlig spør du meg! Kjører altid rundt med glassvask slik at jeg kan vaske dem hvis det blir for ille. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 2 lykter! uten tvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by vwgolf2 2 lykter! uten tvil! kiddie Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Synes nesten at clean front med to lykter og uten emblem begynner å bli litt vanlig... Heller emblemfri med 4 lykter lakkert i bilens farge eller noe... litt mer originalt enn å bare følge strømmen.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 word Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 dere som klager på dårlig lys... Kjøp grøftelys;) hjelper LITT hvertfall;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 hvis man har 4 lykter hva må man ha av deler for å få to lykters front?bare fjerne to lykter og sette på en annen grill? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg