xchen Skrevet Mai 25, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2021 Hei, Etter ikke har kjørt bilen i kanskje en eller to måneder, fikk Opel Zafira A (diesel motor) denne lys i går. Bilen var pakert utendørs. Bilen var kjørende og det var ikke så mye diesel i tanken (men nok). Da kom denne lysen og bilen mistet kraften. Bilen kunne kjøres men ha det ganske vanskelig å kjøres opp bakken, selv om jeg brukte 2. gir. Jeg stopped bilen og started bilen igjen etter ca. en time. Det kom ikke lysen i bygennelsen, men etter noen minutter kom lysen igjen. Jeg lurer på om dette er hva man kaller "limp modus"? Jeg tenker om å kjøpe en feilkodeleser til å finne ut feilkoden. Tenker om å kjøpe dette: https://www.biltema.no/bil---mc/verkstedsutstyr/testinstrument/feilkodelesere/feilkodeleser-obd-iieobdcan-2000040054 Har noen med noen erfaringer med denne feilkodeleseren med Opel Zafira A? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg