plask Skrevet Mai 12, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2021 Kan ikke se at det er noen parklyspære på min golf 6 2011 mod. Det er lykter med drl og xenon blinklys og kurvelys. Men får opp begge sider parklys pare? Så hvor sitter den egentlig? Er vel ikke DRL som er parklys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 12, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2021 Den sitter helt i bunn av lampa, mellom projektoren og blinklyset. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plask Skrevet Mai 12, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2021 24 minutter siden, Jesper1201 skrev: Den sitter helt i bunn av lampa, mellom projektoren og blinklyset. supert da skal jeg sjekke det, skal se om jeg finner den nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plask Skrevet Mai 13, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2021 Sjekket i går finner ingen pære skal se mer på den nå i dag. kan heller ikke se pæren fra utsiden heller. Den må jo ligge godt gjemt inni der, kanskje best å ta å skru ut lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 13, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2021 https://www.youtube.com/watch?v=FJkd6864DvQ Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plask Skrevet Mai 14, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2021 Det er ikke samme lykta. Ser bare ut som jeg har blinklys pære og en xenon pære. Så den led lysa på siden. Prøvde å laste opp bilder men gikk ikke. Det er sånne lys jeg har https://www.bilkomponenter.no/products/adaptive-bi--xenon-med-led-kjorelys-til-golf-6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 14, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2021 Det forklarer jo alt, tok for gitt at du hadde den andre lampa når du snakker om parklyspære. Den lampa du har, har ikke separert parklyspære, det er park/DRL i LED’ene på siden. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plask Skrevet Mai 14, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2021 Da er det nok ikke håp for disse lyktene mer sanynlig defekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg