MazdaGjest Skrevet Mai 9, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2021 Tenkte jeg for en gang skyld skulle skifte dekk selv, men på disse nye bilene er det så mye plast under. Jeg finner altså ingen jekkepunkt til garasjejekken. Bare plast under der. Hvor kan jeg plassere denne uten at både det ene og det andre knuser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 9, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2021 Har du sett i instruksjonsboken? Kan dette hjelpe? http://www.mazda6info.net/jacking_positions_vehicle_lift_2_supports_safety_stands_rigid_rack_positions-525.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaGjest Skrevet Mai 9, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2021 Instruksjonsboka var faktisk ikke spesielt til hjelp. Den forteller i grunnen om de samme punktene som du refererer til, altså den tynne stålbjelken. Erfaringen med denne er at den ofte blir flat, og med det blir svært rustutsatt. Må i så fall ha en gummikloss for å beskytte. Jeg har en kloss, men den er relativt bred, så jeg frykter den vil legge press på plasten som er rundt, og dermed ødelegge den. Jeg kan selvsagt benytte bærerua, men den er for langt under. Og til det har jeg for liten jekk. Får ikke jekket opp når den er plassert under. For øvrig forteller linken din litt mer enn instruksjonsboka. Takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg