Gå til innhold

Nye støtdempere

Ranger emnet


Gromit

Anbefalte innlegg

Har hatt vogna inn på EU kontroll. Fikk en eneste feil og det var da selvfølgelig en toer... Litt irriterende. men forklarer hvorfor vogna er litt myk. Demperne frem fikk resultatet 81% på den venstre og 41% på den høyre, Ergo jeg må bytte. Volvo Ålesund skulle ha 3000 for ferdig jobb inkludert dempere. (Jeg bor i Ålesund). noen tips? og da jeg er student så blir det NEPPE Bilstein Sport og senkesett..... (Jeg har flytta fra gårdsbruket i trøndelag so no tools :( )

 

Hvordan er Biltema sine dempere?

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gromit

Har hatt vogna inn på EU kontroll. Fikk en eneste feil og det var da selvfølgelig en toer... Litt irriterende. men forklarer hvorfor vogna er litt myk. Demperne frem fikk resultatet 81% på den venstre og 41% på den høyre, Ergo jeg må bytte. Volvo Ålesund skulle ha 3000 for ferdig jobb inkludert dempere. (Jeg bor i Ålesund). noen tips? og da jeg er student så blir det NEPPE Bilstein Sport og senkesett..... (Jeg har flytta fra gårdsbruket i trøndelag so no tools :( )

 

Hvordan er Biltema sine dempere?

 

Hei hei :) skjønner knipa du er i da.. menne siste løsning er Biltema dempere! menne da junger det vertfall jevnt.. hehe.. menne 3 lapper på volvo innklusiv jobb er ikke gærnt i grunn.. men du kan jo kjøpe noe billi dempere fra mekonomen ellernoe å kjøpe garasje jekk og skrallesett for sikkert rundt den prisen! å da gjør du det selv å får verktøy å greier.. er en smal sak å bytte. kan jo kjøpe volvo boka på biltema oxo så kan du lese deg til det..

 

Lykke til :)

 

Vegard

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider