Sonny1 Skrevet April 10, 2021 Rapporter Share Skrevet April 10, 2021 Jeg er i ferd med å bestille ny el-bil (Ford Mustang), og er usikker på hva jeg skal velge av ekstrautstyr levert med bilen. Et av valgene gjelder vinterdekk og felg. Dette skal Ford ha ca 27.000,- for, men jeg ser at gode dekk med felger selges for 8-10000 mindre. Er det gode grunner til at jeg bør velge pakken fra Ford, eller er det fornuftig å spare disse pengene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 10, 2021 Rapporter Share Skrevet April 10, 2021 Svar på generelt grunnlag; det er ingen som helst god grunn til å velge dekkpakke fra Ford til hinsidige 27000 kroner - når man hvor som helst kan kjøpe helt ok dekkpakker til halve prisen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg