62deluxe Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 noen som har den leppa som sitter under fangern fremme, trenger en slik da den jeg har ikke har flere fester igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Har jeg. Skal den være svart og helt orginal? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
62deluxe Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Skal lakkes så det spiller ikke så stor rolle om den er lakket fra før. Viktigste er at alle festene er der, følger lokket over tauehulle med? Hvilken pris prater vi og hvor er den hen i verden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Hei, jeg var akuratt nede i garagen og sjekka. Den leppa jeg har er modifisert av han som har hatt den før, det er kappa av den nederste delen som går framover igjen liksom, så da er du vel ikke intressert? Har en del kammerater med volvo deler de har sikkert noe skal høre med dem. Sorry! Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg