Trondpassat Skrevet Februar 5, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2021 Får indikasjon på at bakluke er åpen/lukket. Noe som fører til at kupelys slår seg av og på hele tiden samt plingelyd. Byttet Låsekasse tenkte det var defekt microbryter. Problemet vedvarer selv etter at jeg dro ut alle ledningene så fortsetter det å blinke i displayet at bakluke er åpen og lukket om hverandre. Trykker jeg inn bremsen viser det riktig status i display. Slipper jeg bremsen er det tilbake til blinking og plinging. Er det ledningsnettet som er problemet? Er det gnisning noe sted som gjør at det blir overledning eller noe? Blir ikke klok på dette. Håper noen har noen erfaringer med dette? Passet stasjonsvogn 2014 dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 6, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2021 Tidlig med ledningsbrudd i pølse mellom bakluke og chassie på en 2014 mod, men siden det skjer en forandring når du betjener bremsen ville jeg starter i den pølsa uansett. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_hris Skrevet Juni 29, 2022 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2022 Jeg har samme problemet med min Passat stv 2014. Knappen for å utløse hengerfeste virker heller ikke nå. Fant du ut hva som var problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasJfosse Skrevet Juni 29, 2022 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2022 Jeg har samme problem. At låsekassen på bilen bare "durrer" når jeg trykker inn knappen. Og hengerfeste vil heller ikke slippes ut. Skjønner ikke problemet! håper noen vet ! utrolig frustrende ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trones Skrevet Desember 13, 2022 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2022 Har pratet med sullan, å probleme ligger somregel i ledningen som går mellom takluke og taket på bilen. Har selv fått lekkasje på spyle slangen som går til bakluken i den knekken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg