BigM29 Skrevet Januar 18, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2021 Hei! Dette gjelder en Nissan Qashqai 2015 modell, automat bil. Det er en slags vibrasjon lyd som dukker opp når jeg gasser bilen når det er kaldt ute, det er da man hører det godt. Jeg kjører for eks opp fra 20km opp til 50km så kommer det den rare lyden som forsvinner etter 3-5 sek i det bilen skifter gir. Høres ut som noe som vibrer. Jeg legger til en video her, litt vanskelig å høre kanskje. Setter pris på noe svar. link: IMG_4562.MOV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 20, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2021 Ikke lett å høre noe i den videoen din. Kan være et løst deksel eller lignende som vibrerer akkurat når bilen blir belastet. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigM29 Skrevet Januar 22, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2021 ny video her, høres det bedre ut her kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 23, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2021 Ikke veldig godt å si. Hadde det vært noe veldig alvorlig så hadde det være mye tydeligere. Holder fortsatt en knapp på at det er et deksel eller kanskje et varmeskjold som vibrerer akkurat under belastning. BigM29 reagerte på dette 1 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigM29 Skrevet Januar 24, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2021 Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg