Floppas Skrevet Januar 4, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2021 Min Navara D22 har stått i garasjen og blitt pusset opp. Ble ferdig med den i sommer. Men nå etter 2 månader med litt kjøring får eg ikkje opp trykket på dieselpumpen. Denne modellen har mekanisk pumpe og den har ikkje luftmassemåler. Rundet 3000rpm starter den å ryke kraftig kvit røyk, tegn på at pumpen får for lite diesel. turbo fungerer fint og den er lettstartet og går fint på tomgang og opp til 3000rpm. Er det noen her som har vært borti samme problem. og hva er årsaken. vurderer om trukkpumpen på filterte er def.. motoren ruser seg fint vis du trykker rask på nikkepumpen på filteret!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 9, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2021 Ta og fyll opp ei kanne med diesel også kjører du tur og retur rett ned i denne. Går ikke bilen som den skal da, så er det sannsynligvis pumpa di som er utslitt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyen1 Skrevet August 31, 2024 Rapporter Share Skrevet August 31, 2024 Heisan, fant du feilen på diesel problemet ditt, har samme symptomene på min Nissan Navara 2001 modell med 103 HK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg