M86 Skrevet November 12, 2020 Rapporter Share Skrevet November 12, 2020 Hei! Jeg har skaffet meg en sommerbil som jeg skal bruke vinteren på å gjøre litt små fiks, blandt annet nye felger. Er på utkikk etter noe er i samme gate som BBS RS, men de passer ikke budsjettet så jeg har kikket på Lenso BSX. Er det noen som har erfaring med de felgene? Evt hvilken bredde og innpress som kan kle bilen? Lurer på å kjøre noe lavere ET bak på 15'' felg. Noen tips? Er i utgangspunktet på jakt etter tips på ET og bredde på felg :) Bilen har plast skjermer så valsing blir ikke aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet November 13, 2020 Rapporter Share Skrevet November 13, 2020 Et alternativ er 885-felgene. Har ikke erfaring med Lenso Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M86 Skrevet November 16, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2020 Takk for tips. xr4ti reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg