awt Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Min: Bondelandet der den ble kjøpt: Noen jeg tok i dag: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs250 Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Bilen min: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Pen SRI det.. :cool: Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Jeg har vel lagt ut bilder i en annen tråd her også, men jeg tar å legger ut et par til her også... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 ÆÆÆÆÆÆH! :p Hvorfor ikke fjerne hengerfeste? Er jo så sabla stygt... :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by rival ÆÆÆÆÆÆH! :p Hvorfor ikke fjerne hengerfeste? Er jo så sabla stygt... :) Fordi jeg har gjordt det nå, men ikke når bilde ble tatt :P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 ols-1: Hvordan er det om vinteren med bilen din. Tenker på front spoileren og snøen. Vet ikke om din bil også er senket, men hos meg er bilen veldig lav. Noen bakker (som bratte bakker opp til huser, hvor bakken går fra flat vinkel og direkte rett opp i 20-30 grader) kan jeg ikke kjøre opp en gang pga. bilen er så lav foran. Så hvordan er det når vinteren kommer, blir bilen om til en brøyteplog, eller går det greit uten kosmetiske skader på spoileren din? Originally posted by ols-1 Det er en primera til på jobben min, tenkte kanskje jeg kunne legge ut noen bilder av den og :) Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ols-1 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Ronnyprimera ols-1: Hvordan er det om vinteren med bilen din. Tenker på front spoileren og snøen. Vet ikke om din bil også er senket, men hos meg er bilen veldig lav. Noen bakker (som bratte bakker opp til huser, hvor bakken går fra flat vinkel og direkte rett opp i 20-30 grader) kan jeg ikke kjøre opp en gang pga. bilen er så lav foran. Så hvordan er det når vinteren kommer, blir bilen om til en brøyteplog, eller går det greit uten kosmetiske skader på spoileren din? jeg har (tror jeg) vært så smart at jeg ikke har limt den fast til frontfangern. så om vinteren kommer jeg til å ta av leppa. Den "lilla" primeraen jeg har lagt ut link av, den er limt på, og han skulle hatt lønn fra kommunen pga måking. Den er ikke mye pen etter en vinter. Jeg regner med, med tung snø og riktig fart, så brekker den tvert av vil jeg tro.. Jeg har ikke hatt min på snø ( med leppa ) ennå, så jeg hadde vært like spent som deg.. men jeg har som sagt ikke limt den og kommer til å ta den av for vintern :) Min er btw også senka, jeg aner ikke hvor mye, men jeg også må legge om litt ruter for å komme dit jeg skal for å unngå skraping osv. Siter 1997 Nissan Primera 2.0 SRI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by ols-1 den er limt på, og han skulle hatt lønn fra kommunen pga måking.. der sa du noe, det skal jeg søke om. Har alerede med orginale fjærer, merka at leppa mi er lavere en leppa/understellet på andre biler, så den er stadigvekk hvit når jeg kjører på umåkte veier. Blir ennå kjiper vis jeg får på senkesett før vinteren :rolleyes: NissanPrimera: Hvordan er det å kjøre din bil om vinteren? Må du planlegge ruta du skal kjør når det er kommer ny snø? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Primera NissanPrimera: Hvordan er det å kjøre din bil om vinteren? Må du planlegge ruta du skal kjør når det er kommer ny snø? Jeg bare skrur av den nederste leppa, men bilen er veeeldig lav uten den også.... Men det gikk greit nok i vinter (utrolig nok) Var noen ganger jeg måtte leke brøytebil, og så ingenting pga all snøen som føyk opp på ruta! Hendte at jeg måtte ta fart for og komme meg forbi enkelte steder også! Men , man må lide for skjønnheten;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 NissanPrimera Hmm jeg så jo på din bil.. den er jo kun senket 40mm.. hvorfor er den så mye lavere enn min? Har du kappet fjærene? Dere kan jo gjøre (noe sinnsykt tungvint) som en kompis gjør.. hehe hver vinter bytter han om til orginal fjærene igjen, samt skrur av orginal styling.. *riste på hodet* Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ols-1 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by partypulp Dere kan jo gjøre (noe sinnsykt tungvint) som en kompis gjør.. hehe hver vinter bytter han om til orginal fjærene igjen, samt skrur av orginal styling.. *riste på hodet* Forsåvidt fornuftig kamerat du har, men blir kanskje litt kjipt i lengden.. Blir hvertfall ikke unødvendige utgifter grunnet lav bil eller ja whatever.. Siter 1997 Nissan Primera 2.0 SRI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Jeg har heller ennå ikke kjørt med den nye spoileren i snøvær. Spoileren er jo også festet med et par clips som har mothaker, og i tillegg er den limt fast. Jeg har vært inne på tanken om å ta den av til vinteren, men vet ikke helt. Får se det ann. Har ikke mye lyst til å ta den av. Men arg, må vel ta til fornuften når vinteren kommer og ta den av. Er ikke verre enn at jeg kan finpusse/lakke den på nytt etter limet er fjernet, også sette den på igjen til våren. Ikke at det er så himla mye snø her på sørlandet, men det er jo snø på hytta. :P Originally posted by Primera der sa du noe, det skal jeg søke om. Har alerede med orginale fjærer, merka at leppa mi er lavere en leppa/understellet på andre biler, så den er stadigvekk hvit når jeg kjører på umåkte veier. Blir ennå kjiper vis jeg får på senkesett før vinteren :rolleyes: NissanPrimera: Hvordan er det å kjøre din bil om vinteren? Må du planlegge ruta du skal kjør når det er kommer ny snø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by partypulp NissanPrimera Hmm jeg så jo på din bil.. den er jo kun senket 40mm.. hvorfor er den så mye lavere enn min? Har du kappet fjærene? Dere kan jo gjøre (noe sinnsykt tungvint) som en kompis gjør.. hehe hver vinter bytter han om til orginal fjærene igjen, samt skrur av orginal styling.. *riste på hodet* Kappet en runde, ja;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 et par bilder Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg