Audia624 Skrevet August 21, 2020 Rapporter Share Skrevet August 21, 2020 Hei. Har en 2003 audi a6 2.4 quattro. Tankermåleren viser halv tank for mye. Hva kan være feil? Har nettopp kjøpt bilen og det fulgte med full tank(trodde jeg). Når nåla kom til halv tank, sa det bling og varsellampa kom på. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 21, 2020 Rapporter Share Skrevet August 21, 2020 Bøyd arm til tankmåler under demontering/montering for bytte av bensinpumpe? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia624 Skrevet August 21, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2020 4 minutter siden, Quattro73 skrev: Bøyd arm til tankmåler under demontering/montering for bytte av bensinpumpe? Takk for svar. Kan være det ja, siden det ble byttet bensinpumpe for 3 år siden. Hvor lenge problemet har vært, vet jeg ikke. Kjøpte bilen for 1 uke siden og tidligere eier nevnte ikke om dette problemet. Men trodde kanskje at tankmåler satt på venstre side av tanken og bensinpumpa på høyre side av tanken?. Eller tar jeg helt feil her nå. Mvh Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 21, 2020 Rapporter Share Skrevet August 21, 2020 Er vel to målere på den. Kan være den ene har hengt seg opp? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia624 Skrevet August 21, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2020 41 minutter siden, Quattro73 skrev: Er vel to målere på den. Kan være den ene har hengt seg opp? Ok. Takker så mye for hjelpen. Skal sjekke dette opp. Mvh Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg