B.T.i Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Turboed1 Mye "tapt" og "uoppnåelig" effekt kan hentes fra å preppe blokka og tilhørende komponenter på diverse måter...husk at desto mindre som går til drift av motoren i seg selv og varmetap,desto mer er igjen for sparke bilen fra A til Å...var bare i det kverulerende hjørnet i dag. ;) Og hva innebærer prepping av blokka og tilhørende komponenter?:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by B.T.i Og hva innebærer prepping av blokka og tilhørende komponenter?:D Er det ikke det man kaller "trade secrets"..? :D Neida..modding av kjølesystemet,porting av blokka,diverse triks for å senke luftmotstand der inne...etc..... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Turboed1 Er det ikke det man kaller "trade secrets"..? :D Neida..modding av kjølesystemet,porting av blokka,diverse triks for å senke luftmotstand der inne...etc..... Hemmelighetsfull..? Neida, bare lurte jeg:D Cathan: Har du bestilt kam o.l.? Hvis ikke kan du sjekke http://www.mamut.com/kollevold Dem selger bl.a Kent Cams.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by B.T.i Hemmelighetsfull..? Neida, bare lurte jeg:D Cathan: Har du bestilt kam o.l.? Hvis ikke kan du sjekke http://www.mamut.com/kollevold Dem selger bl.a Kent Cams.. Bestillte fra BurtonPower i juli. Kostet ca 500kr mindre enn kollevold sitt kit. Var bra forandring, men jeg tror ikke at tenninger er som den skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg